Leaving on monday morning .

Shaaa bloggen :D kom hem från kyrkan vid tolv halv ett typ . Just nu skriver jag ett brev till Claire . Hon är 16-17 år . Senaste brevet jag skickade till henne va 2008 tror jag . Tre år sen . För länge sen . Usch på det . Ångrar att jag inte satte mig & skrev ett brev till henne tidigare . Händer för Alla idag då . Tänkte faktiskt sätta mig med mina läxor idag & imon . Prov första lektionen efter lovet . Njaa engelska med . Vill få Vg-Mvg på det . Hoppas (y) sen är det ju So:n med ... Och fysiken . Men men . Det klarar jag . Förhoppningsvis. Bra va . Nääh nu ska jag skriva klart brevet puss <3



Kommentarer
Postat av: zteffy

hej sötnos !

Nu är dagens blogg avslutad ! kika in och kolla om det var du som vann ;*

2011-02-20 @ 15:03:22
URL: http://zteffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0