looking down .

Godmorgon :love:
eller godmorgon kanske man inte kan säga ?
vaknade för ett antal timmar sen . vid tio elva  ungefär.
uppe ur sängen vid tolv ungefär. smått trött.
det hjälper ju inte med att det regnar heller.
men det betyder att det kanske blir vår snart ?
det blir oerhört najjs ! det är tydligen melodifestivalen ikväll .
tror att det är polisskolan & fångarna på fortet med !
tror att jag ska äta nu .. eller aa när pappa är hemma .
vet inte om han är det . idag blir det att chilla & fixa kläder .. stor klädhög i fotöljen *lyckat *
så måste nog fixa det . ikväll blir det iaf Taco & mys med Familjen .
väldigt najjs . jusste .. igår . somnade direkt när jag kom hem från tonår vid 20 över tio .
lyckat xD . trött var jag !! så somnade , men det var väääldigt kuul . jag & amanda flummade lite sådär .
*lite* *host* den cheyen är bääst ;* .


puss ♥

du ser falskhet varje dag ..
varje sida du vänder i boken hittar du något nytt i .














Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

sv; förrutom att jag är sjuk, så är det nog bara bra vad gör durå ? ;D

2011-02-05 @ 14:54:28
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0