Mitt liv . Titta vad det står

Vill verkligen skriva om mig & min skolgång,mina vänner. Om allt precis så jag gör det . Jag är en tjej på 14 år . Det vissa kallar att man är fjortis då . (Fjåårtis ) jag bor med min mamma,pappa,systrar & bror utanför Linköping . Jag bor på en gård . Den kallas Övre Fillinge . Så jag bor asså i Fillinge en liten by utanför Bankekind fyra km ungefär . Fem km till Grebo är det med . Jag trivs sjukt bra här . Jag har ALDRIG flyttat i hela mitt liv ! Jag kan gå ifrån huset ner till ladugårdsplan & blunda kan allt utantill . Så jag skulle kunna va BLIND . Ganska bra . Jag har många bra vänner & bästavänner men jag har bara en allrabästavän . & det tror jag ni vet vem det är ? - ja ! Amanda , vi har känt varann i 10 hela år . Sen vi va fyra men det va i 5:an vi började bli tightare ! Så sjukt glad för det ! Dom som är mina bästavänner & bra vänner som jag brukar va med i skolan & annars med är : Emma,Matilda,Gabriella,Hanna H , lovisa,lovisa,linnea & Emilia . Jag älskar er tjejer . Ni gör min dag ! (tror inte att jag glömt någon ) jag har EN favoritplats i sverige ! Det är uppe på torp . (hela campingen) men det är i kanten på ett gärde där campingen är bakom & solen går ner & det är varmt . Satt & grät där två gånger & ringde till folk som får en att må bra ! Underbart ;* jag är kristen . Jag går på Konfirmation i Askeby . Pilgrimskonfirmanderna . Ett ganska awesome gäng faktiskt . Vi är två tjejer . Jag & LovisaMattson . Resten är boys . Jag går även på gymnastik . En gång i veckan vill även träna 2 gånger men we will see . Amanda går oxå där . Hon & Emilia(gammalkompis från femman) fick mig börja i fyran . Åååh jag saknar min gamla klass . Den från lekis-5:an . Den va bäst . Alla tjejer hängde med varann & alla killar med varann . & ibland va alla med varann . Det va ingen ''jobbig'' klass . Vi va snälla & snackade/va högljudda så det va jätte bra . Jag använder FOundation & mascara ingen mer . Eller jo kanske någon ögonsskugga ibland men inte ofta . Jag älskar att FOTA ! Fick en kompakt systemkamera . Det är en mindre version av en systemkamera . Den är jätte bra & den heter Canon powershot SX 20is . den är Canon . Litet skämt sådär . jag är mig själv med de människor som jag känner bäst. annars är jag ganska blyg men ändå inte. på lektionerna i skolan är jag ganska tystlåten . Så jag behöver bli mer muntlig på lektionerna för att få högre betyg. så det får jag jobba på . Jag ska ha prao vecka 13-14 på Café Gyllen . det kommer säkert bli jätte kul . Göra mackor & såånt ;* .
nu är jag klar med min text om mig själv :* läs om ni vill .
nu ska jag tanka ner Photoshop (aa' <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0