one step to the future .

shaa!
nu har jag duschat & ska snart sminka mig & fixa mig.
håller även på att lägga in musik till mobilen (y)
byta kläder & så ska jag mä göra !
går i strumpbyxor,linne & mammas kofta :')
fett skön är den ! :'D
hinner inte att blogga så jätte mycket mer , för Amanda kommer om en timme .
& jag har inte kollat på engelskan eller kollat på kläder för imon & inte målat naglarna .
jag har inte ätit heller ! -.-' men det gör vi vid tolv typ .
nu måste jag dra !
headern är fixad , humöret är på topp & bästavän  kommer . kan det bli bättre ? nej ! ¨
 



Kommentarer
Postat av: FowZies.se ♥

sv: ja men absolut det tycker jag :D

2011-02-22 @ 13:32:01
URL: http://fowzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0