test & allmän annat info (a)

cha:love:
ska snart dra & duscha men jag ville skriva ett litet inlägg på min blogg först (a)
duktigt ^^ jag kommer typ aldrig te duschen .. fastnar bara vid datan ! :(
sitter & läser bloggar. skulle pluggat idag med . men kom jag dit ? neej !
så jag ska ta & läsa igenom biologiboken några gånger innan jag somnar & kolla på gympa grejjset .
Josse satte på en film så ska se den med ! träning imon med Pepp!! :L Puss !
godnatt !


Saker ni kanske inte visste om mig:
Namn: Mariette
Födelsedag: 6 December (aa' <3
Hemstad: Linköping
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: röd ;)
Längd: 1,65-1,68 ?
Höger- eller vänsterhänt: höger
Civilstatus: singel
Stjärntecken: skytte (a)
FRAMTIDEN
Namn på barn: Sofia .. ??
Vill bli när du blir stor: don't know
Drömjobbet: don't know

FAVORIT
Mat: taco
Sport: gymnastik
Djur: kanin
Glass: vanilj
Låt: vet inte många ^^
Nummer: 12
Tuggummi: extra
Helgdag: Lördag
Årstid: sommar
Tandkräms-smak: mint ?? eller ngt ?
Radiokanal: east fm, rix fm ?

HAR DU
Någonsin varit kär: vene
Blivit dissad: ah..
dissat någon: jao
Rymt hemifrån: nej
Sovit utomhus: yes
Gråtit i skolan: tror inte de
Spytt i skolan: naaaaaaaaae
Velat bli modell: har väl alla
Sett en död människa: nej
Använt droger: NEJ
Ätit sushi: nej,
Retats: vem har inte?

THIS OR THAT
Cider/Öl: cider
Pepsi/Cola: cola
Donken/Burger King: båda
Kärlek/sex: vet inte.
Choklad/Vanilj: vanilj
Kött/veg: kött
Tv/film: film
Gitarr/Trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas
Kinesiskt/mexikanskt: taco är mexikanskt ? eller hur ? venneh .
Kakor/paj: kakor
Blind/döv: döv

KAN DU
Gå ner i splitt: nästann ^^
Skriva med höger och vänster: ah
Vissla: jaapp
Blåsa en bubbla: haha ja
Ha dina ögon i kors: aa
Nudda näsan med tungan: nej
 
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du pussade: venneh
Du pratade med: Josefina
Du msn: Emma <3
Du kramade: Lovisa ?
Du skällde på: syrran -.-

SENAST DU
Skrattade: yesterday
Grät: typ idag ??  
Såg en film: idag
Tugga tuggummi: idag
Drog ett skämt: today
Sjöng en sång: yesterday

VAD ÄR DET
Utanför ditt fönster: en trädgård, väg.
Lyssnar på musik: ingen just nu
Du har på dig: tröja,troser,bh,linne,mysbyxer
På din musmatta: typ musgrejjen ?
HAR DU NÅGONSIN
Blivit utskälld av en lärare: mhm ..
Ljugit om din ålder: naee
Bråkat utan anledning: har jag säkert..


 arkivbild .



Kommentarer
Postat av: eym

nu är veckans blogg utsedd.

blev det inte du ?

var gärna med nästa gång. och glöm inte

att gratta vinnaren ! :)



kram

2011-02-13 @ 21:25:28
URL: http://eym.blogg.se/
Postat av: elin ★

vinn bloggsvar, direktlänk : http://eeelinolssonn.blogg.se/2011/february/vinn-bloggsvar.html#comment :)

glad alla ♥ dag, kram!

2011-02-14 @ 10:40:00
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång DAGENS BLOGG, gå in och anmäl dig! :D

2011-02-14 @ 10:56:56
URL: http://annsoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0