sommarn! kom !

Shaaa alla coola & ocoola med ofc !
har nyss fikat & ska hjälpa min far med att städa sitt kontor !
så blir han nog glad! bra va ?
fick tre cd:s från honom förut . med bra musik .
eller aa på en . för jag har bara lyssnat på en .
satt & kollade igenom mitt Usb-minne med 6000 bilder.
hittade massor från sommarn så visar 4 här .
sen ska jag städa& plugga
ikv blir det SOLSIDAN !
vi hörs om några timmar ! puss!
 HÖSTLOVET ELLER NÅT !
 underbar sommar med henne !
 Lisebeerg!
 favoritbild isomras <3



hade en awesome sommar ! hoppas sommarn 2011 blir lika awesome .
tror Amanda & jag va varje vecka ! perfa!(y) <3
saknar henne & sommarn !
tycker att den ska komma nu ! (y) <3



Kommentarer
Postat av: Olivia - Flickan med dem Svarta skorna

Sommar!

2011-02-20 @ 17:50:32
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0