when i see your smile,

Shenaare folket !
Mamma sa att vi inte hade något vatten :o !
redigt sur blev jag ! vattnet har frusit .
pappa försöker att fixa det så jag får la ta & skjuta uupp duschen ett antal timmar !
GLöm inte veckans blogg heller !
jag ska snart sätta in min header !
tror det blir en bild på min ögon eller nått !
NU ska jag fördriva min tid med min header,fb/bdb & måla naglarna !
orkar inte lägga upp en outfit bild . men det är iaf just nu ! :
mjuxisbrallor,linne, mammas kofta(:
skriver mer sen !

puss !

VECKANS BLOGG
REGLERNA ÄR ENKLA .
KOMMENTERA BARA ATT DU ÄR MED TEX " JAG ÄR MED "
SEN SÅ ÄR DU ANMÄLD ! DU FÅR GÄRNA SKRIVA ATT
DU ÄR MED & TÄVLAR PÅ DIN EGNA BLOGG !

DU FÅR EN LÄNKNING I EN VECKA I VARJE INLÄGG& DU HAMNAR UNDER LÄNKAR!


nu kom vattnet igen! nu drar jag mig till duschen .





Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag e med

2011-02-22 @ 14:24:28
URL: http://sammels.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja är meeed

2011-02-22 @ 20:31:26
URL: http://rebeccamoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0