my friend is something speciell,

Shaaaa ! :'D
hemma nu ! (y)
hade en awesssooome dag med bästavännen !
hade askuuul , jag "snodde" hennes bad-hair day mössa ,
måste skaffa en egen asså !
assnaajjs juu :D
men Ullared va askul , gick igenom HELA varuhuset .
köpte typ lite bra & ha grejjer ,
sminkborttagningsmedel,
2 bh:ar
Leggins
nachoschips,
chocklad(godisss)
hårnålar
foundationsvampar

typ det va säkert något mer . som jag inte kommer på !
jusste Amanda hade inte gett mig en julklapp så
hon gav mig en väggdekeration där det står Lycka på !
taaacccckkk Amandaa! ville ha en sååån ! du är bäst ,
sen köpte pappa ett par Network converse åt mig , det va rea
så dom kostade 99:- men pappa hade rabattgrejjs ( för han är busschafför)
så det blev typ 83:- :D billigt & braa !
dagen va heeelt awesome & superduber braaa ! nu är jag trött, har ont i benen , & orkar inget så ska sova .
nu sitter jag & knaprar min nachochips , & ska snart soovaa , resten av lovet blir det att plugga,plugga,plugga & sen en filmkväll på lördag ! najjs ! :L sen är det back to the school på måndag !
lägger in bilder på det jag köpt imon eller nått ! :*

Tack för dagen Amanda , den va bääst ! <333333333333

 TUMME UPP PÅ DENNA TJEJ ! (Y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0