när de inte är fint då är det fult..

Godmorgoon !
vaken nu . eller ja har varit det sen halv nio eller halv tio ?
känner bara hur tråkig min blogg har blivit ?
ska nog ta & byta design & så .
göra den laajte roligare .
fast jag har inget att skriva om heller för den delen .
idag ska jag sitta & tråka här _& göra läxor tills tre sen ska
jag ta fram kläder & så tills ikväll sen ska jag duscha & så .
ska även måla om mina naglar , för dom är inte fina nu ...
lägger väl upp en bild nån gång i guess. får se.
Josefina ville ha datan klockan tolv så får antagligen bege mig bort här
ifrån . får fixa min blogg någon annan dag ...
eller senare . nån gång den närmaste veckan iaf.
nu måste jag fortsätta med so:n som jag hållt på med ett tag nu !
vi hörs senare
puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0