You know it ..

Shaa:love:
pluggat biologi ända sen jag uppdaterade senast * duktigchey*
även fast inget fastnar i hövvet .
ska ta & plugga lite engelska med . men biologin satsar jag mest på faktiskt..
ska även se på sommar i sverige & skriva en labbrapport men det får bli imon !
sen ska Jag se på Cougar Town & kanske The middle sen sova !
planerad kväll . innan jag somnar måste jag kunna Biologin .
så ingen mer update ikväll tyvärr sötnowsar ! jusste .. jag ska va ledig på fredag ! ska till sjukhuset så är ledig hela dan :D Like it .
& sen äre sportloov!! :D :D :D åååh vet ni ??  JAG SKA TILL ULLARED MED AMANDA PÅ LOVET :D :D :LOVE:  FETT NAJJS ! läängtar & peppar ! hon sover hos mig Tisdag-onsdag eftersom vi måste gå upp klockan tre på morronen :D
puss♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0