Back in buiesness .

cha:love:
kom hem från stan för några timmar sen med Emma Zackrisson (:
har käkat Taco med La familia. & även fikat. ska nog se på Let's Dance .
för det går ju nu .. skulle göra Fransk manikyr grejjs som jag fick i julklapp men misslyckades -.-''
lyckat lixom -.- men min dag :
SO- korsord + napoleon
Matte- räknade -.-''
Tyska- gick igenom läxan & såånt skit.
Lunch- stekt fisk -.-
Kemi -labb& snack.

sen
drog jag in till stan med Emma ((: najjs :L
jag gick till Café gyllen & Emma till gränden.
sen gick jag & köpte min present till min lillebror som fyller snart !:thumbup:
sen gick jag & Emma och kollade på praoplats åt henne gick inte så jätte bra-.-
tror hon hittade ett. sen gick vi & käkade på Donken . satt där ett tag & snackade.
sen gick vi & kolla kläder & så. sen drog vi hem vid fyra :) lyckad dag :D
sen när jag kom hem chillade jag bara,
Hittade bara en Kalender & tuggummi .

men nu ----> LET'S DAAAAAAAAAANCE. + BÄDDA SÄÄÄNGEN & SÅÅÅ !! :D <3

 
Foto : MarietteJohansson
Kamera: Canon Powershot SX 20 is



Kommentarer
Postat av: Olivia

Nice bild

2011-01-15 @ 10:11:33
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0