goodmorning.

godmorgon♥
gick upp vid sådär halv sex-kvart i sex. för att fira min söta lilla lillebror som fyller åtta idag.
ska även ta & plugga lite nu när jag har tid. kunde inte somna om när jag ändå va vaken sådär vid klockan sex. (a)
jätte trååkigt. och kommer bli trött senare idag .
eftersom jag gick upp så tidigt . Jag ska snart ta & äta frukost & göra mig i ordning . Just nu är klockan tio över sju ungefär & jag ska ta och fixa mig . Jag ska kolla igenom mina läxor oxå . KEMI ,MATTE & TYSKA ... Hatar't men thats life . GÖTT med heelg :D. Fyra lektioner diit sen hem & fira brooor . :love: tårtaaaa ! Dagen igår : matte - rättade diagnos -.- svenska - skrivuppgift till i taket lyser stjärnorna :) so - geografii lunch - fruukostkoorv & strekt potatis -.-' gympa - innebandy riktigt kuul :) evval - misslyckat . Handarbete. Sen drog vi in till stan . Men pendeln kom inte den va inställt . Och ersättningsbussen va sen. Stod & väntade aslänge . De va kallt , -.- aaja . Sen drog vi in & kollade ruunt lite & så . Drog hem vid kvart i sex tio i sex ? :D sen chilla & plugga . Käkade vi tio (a) hahah :) men nu ska jag käka frulle . Ha en bra dag nu så ses vi senare PussN :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0