Happy new year :)

Godmorgon. Vaknade ett tag sen med huvudvärk. Vet inte hur många gånger jag smällde i huvudet i pingisbordet. Sen körde jag i någon annan grej i väggen -.- aja, garvade typ hela kvällen igår. Tack för kvällen Amanda & alla andra mycket trevligt :). Nu är det 2011 &nya tag. Tycker att det här ska bli ett bra år .ligger fortfarande i sängen & drar mig . Har inte så stor lust att gå upp. Vill somna om ... Men går det? Neeej!! Självklart inte. Haha Amanda & jag skulle äta tårta igår (vi gör det alltid efter tolv) det slutade med att vi mådde lite illa. Man har ju typ ätit : förätt,efträtt,fika,tårta,godis :L yääh right för mycke? Jaa! Mina två småsyskon somnade i soffan . Gotte vid elva. Sara efter tolv någon gång. Det sköts mycke mindre raketer i år typ:o tycker jag iaf. Men nu orkar jag inte skriva mer :L puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0