har allmänt tråkigt -.-

1. vad heter du?

 

Mariette Gunvor Linnea Johansson

2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
Jag är faktiskt ganska stolt över mitt namn . det är inte jätte många som heter Mariette . TYP bara 2000 i hela sveerige .

 

 3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Vet faktiskt inte.  

 4. vilket stjärntecken är du? Skytte

 

 5. vilken årgång är du? 96:a

 

 6. vart bor du? utanför Linköping

 

7. bott utomlands? Nej, men vill göra :D

 

 8. flyttat antal gånger? aldrig

 

9. vart skulle du vilja bo? Jag trivs där jag bor . 

 10. vilken skolklass? 8:an .

 

 11. vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte .

 

UTSEENDE

1. hur lång är du? ca. 168 cm

 

2. hur mycket väger du? venneh .  

 

 3. hårfärg och frisyr? Rött. mellanlångt . platt. / rakt.  

 

4. ögonfärg? BLåa .

 

 5. mest nöjd med? ögonen & håret-.

 

 6. minst nöjd med?Min näsa & tänderna.

 

 7. skostorlek? 40

 

8. glasögon? nej

 

9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen

 

FAVORITER

 

 1. filmer? The last song.

 

 2. låtar? mååånga.

 

3. årstider? Sommaren

 

 4. mat/dryck? Taco ?

 

 5. djur? Katt

 

6. färg? svart,vit

 

 

7. parfym : venneh vad den heter .

 

 8. tv-program? The Hills,Oth

 

 9. ämne i skolan? Idrott.

 

10 . sysselsättning? Gymnastik,va med kompisarna , shoppa.

 

DITT RUM

 

1. stort, litet eller mitt emellan? litet .

 

2. vilken färg på tapeterna? gröna.

 

 3. vilka färger går rummet i i övrigt? vit , brun , svart eller nåt.

 

4. favoritmöbel i rummet och varför? min säng

 venneh riktigt varför .

5. vad vill du ändra där inne? finare tv

 

6. vad har du där inne av följande: a) tv? ja b) video/dvd? ja c) dator? ja d) stereo? ja e) telefon? ja

 

 7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster?Min trädgård

 

 8. vad gör du oftast i ditt rum? sover,teve.

 

9. vem förutom du brukar sova i din säng? ingen typ .

 

10. favoritpryl i rummet? venneh .

 

1. vad heter din morfar? Bo. (Bosse)

 2. var har du i din: a)

 jackficka just nu? busskort, nyckel, örhängen,pengar b) skolväska just nu? kalender, penna, skolböcker. c) handväska eller liknande just nu? typ inget ,.

 

3. vad är du beroende av? Jag är riktigt beronde av mina Vänner. mobilen ;)§

 

4. vilket land kommer du i från? Sverige

 

 5. vilken sorts lypsyl använder du? ngn från Elmia.

 

6. vad tror du på? ett liv efter döden .

 

7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? kristen . 

 8. vad köpte du senast? Kalender.

 

 9. har du nåt husdjur? Ja, katter., en kanin och en fågel

 

10. vad bor du i? Villa
GREJER plånbok: har typ ingen ,..
tandborste: eltandborste xd
rosa smycken: armband ?
solglasögon: venne
underkläder: vita.
 nagellack: vit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0