heaven can wait.

cha :D :love:
har nyss käkat (a).  korvstroganoff & ris [] carebox på det.
datan är fortfarande seeg :(
brorsan ska spela sitt spel -BONDESPEL... :o.
jag måste gå ifrån datan .. hade tänkt att fixa den lite men
nej självklart inte ..inte på så värst blogghumör idag .
ska bädda ner mig i sängen & se på en film eller nått.
internet är segt & allt. känns som om jag bara klagar just nu .
:* . imon blire möte i Emaus... årsmöte. tråkigt ...
that´s life . måste med.
men plugga måste jag också göra. trrååkigt.
men whatever.. :'D .
nu ska jag göra nåt annat . Pallar inte sitta här längre .
ikväll blir det Polisskolan :love:
Puss♥
˜ Miss u .
 oredigerad
 redigerad:love: :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0