Lördagen den 1/1-11

Sitter här i sängen nu, ser på Love GUru som går på fyran. Just nu tappade min teve ljudet. Nu kom det tillbaka men det va för att jag bytte kanal idag är det en seg dag. Det blir att chilla & se på film & teve . Ska väl försöka att sätta mig vid datorn Sen med . Har ju fixat en ny grader lite snabbt på typ 5-min? Så ska göra en noggrannare . Pappa har datorn just nu, har ingen egen tyvärr :( men vi ska fixa det . Våran gamla dator är på lagning så den ska vi få sen . Syskonen Johansson :D 2010- bästa året hittills ! Liseberg. Har gjort så grymt mycket kul. & Sommaren 2010 slår inget annat! Jag lovar. Sov med mina kompisar. Va med dom så ofta jag kunde. Västergötland , när jag var där med familjen . Vi va på skara Sommarland. Liseberg med bästavän :* konfalägret så grymt kul det va :D & alla andra gånger där ! Fick den bästa & underbaraste födelsedag-julklappen ! En "mini" systemkamera en som jag önskat mig i flera år. Blev så grymt glad ! Det har varit ett underbart år. & nu hoppas vi att 2011 blir lika bra. Puss & kraam (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0