MarietteJohansson ...

cha:love:

Annika om Fiind it .:

Här hemma har vi magsjukan, så det går säkert runt lite i Linghem och på skolorna. Kram

sv : det är det säkert krya på er ;) ..kram !



så nu blir det snart sängen ska bara måla naglarna . blir nog mellan halv elva-elva innan jag lägger mig , det är egentligen för sent kommer aldrig upp annars imon bitti.. mobilen får ringa halv sex imon bitti så är jag förhoppningsvis uppe halv sju ! . då kanske jag hinner med ett litet inlägg imon bitti. vi får hoppas. antingen från mammas iphone eller från datan . vi får se vilket ..räknade nyss matte . vi har ju prov på tisdag . Hatar seriöst matte men det är för att jag inte är så jätte bra på det ^^ . men har iaf räknat diagnosen . ska kolla på resten av kapitlet sen/imon . Imorgon förljer kanske min lilla vän Amanda med mig hem . Vi har träning på kvällen .. Första gången det här året tränar vi i linghem (y) inte i himna med truppen som vi har gjort i två/tre veckor ?? Gött! :L flumm det kommer bli. Jag hoppas att hon ska med . Annars blir det tråkigt men jag ska TRÄNA . That's it. men har en Webbbar på bloggen nu som ni ser (y) ganska najjs (y) . ni kan gilla bloggen där & massor med annat. men nu ska jag måla naglarna,borsta tänderna. sen dra mig mot sängen .. Godnatt på er ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0