mer död än levande.

somsagt rubriken ..
är sjuk som jag skrev förut idag .
det blir ingen bra update förrns jag är frisk .
mina ögon är svullna så jag kan nt titta upp/ner/sidan,.
har antagligen feber också. är yr när jag går & hostar hela tiden .
så ingen skola för mig på några dagar.
tror att jag ska gå på torsdag om jag mår något bättre då .
får se. på fredag har jag tänkt att gå iaf.
ska ta & sova tidigt idag !!
eftersom jag inte mår så sjukt bra ,,
hittar inte min tevedosa heller.
aaaee nu känns det som om jag bara klagar -.-''
men mår ju nt perfa ! :( .
såg på Dear John förut ganska bra faktiskt !! :love:

Godnatt ! .
ska sova snart.
mer update imon :love:

   NOVEMBER 2010 . LOONG TIME AGO ! :L . MOAS FEST TROR JAG ??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0