Mitt 2010.

Januari : Jag bytte klass från B till A . Livet lättade lite, det gick mycket bättre i skolan . Februari : hade en flummig fjortisperiod . Jag sminkade mig med vitögonskugga & sjukt va sjukt oseriös. Trodde att självförtroendet skulle bli bättre då men nej det blev det inte kan jag ju säga . Mars : kämpade på med skolan . Blev riktigt bra vänner med Emma & Matilda. April: livet flöt på . Hände inget speciellet . Jag började tro mer på mig själv . Maj: blev sjukt peppar inför sommarlovet . Va med kompisarna sjukt ofta med. Juni : livet var perfekt . Ingen bråka med mig . Torp va så sjukt kul. & resten av Juni sov med kompisarna flummade loss & livet lekte. Juli : blev sjukt tajt med Amanda ! Mer tajt än vad jag redan va. Vi va någon gång varje vecka & sov över ganska ofta + att min far fixade deras "trädgård" va på Skara sommarland & åkte i Västergötland ! Augusti : Liseberg med min älskling Amanda! Höjdpunkten på hela sommarlovet :D September : skolan hade börjat & jag hade börjat åttan det betydde två år inte ens det kvar tills jag slutar skolan . Jag började även bråka med ett par riktigt bra personer. Oktober : allt löste sig & vi blev kompisar igen , Mitt självfötroende steg, va med Amanda varje vecka ! november : Det blev sjukt mycket med skolan . Hann knappt nånting -.-'' va sjuk ganska ofta med ... Blev bra vän med Fanny December : min födelsedag & blev ännu bättre vän med Fanny, julafton,juldagen, annandag jul va sjukt kul. Dels för att jag fick en kamera som jag önskat mig sjukt länge , Nyårafton . Det va såååå grymt har aldrig haft så kul på ett nyår . Det spenderades ofc med bästa vän ;* <3 Det va mitt 2010 . 2011 ska blii grymt !!!!



Kommentarer
Postat av: Fanny

Det låter som ett bra år :)..Du och Amanda är BÄST :)<3<3 ... <3<3<3<3

2011-01-02 @ 19:24:51
URL: http://demilovatosite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0