Sårad för något man inte gjort .

Cha mina bloggläsare . Dom som läser iaf . Ska snart äta va nyss nere & hjälpte mamma & dukade . Smällde foten i diskmaskinS kanten. . Det gör inte bara lite ont . Men ser på Lipstick djungel just nu. Ganska bra faktiskt . Men somsagt ska städa & plugga idag. Matte & engelska & svenska står högst på listan såinget chillande mer idag . Dags att höja mina betyg nu ! Ska satsa mer i Matte , engelska , svenska , tyska & något No -ämne . Får se . Ikväll ska jag & min familj ner till Grebo på en avslutningsfest . Trevligt drar halv sex eller nåt . Blir antagligen någonslags bloggning iallafall annars LOVAR ! Jag att jag skriver ett när jag kommer hem . Bra va? Men nu ska jag ner & äta med min familj . Najjs (y) / MarietteJohansson :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0