Skridskor.

cha :love:
sen sist jag bloggade har jag gjort ganska mycket :D
jag har tex. åkt skridskor på ladugårdsplanen (haha det var massor med Is typ som var där eftersom det regnade igår) hur normalt är det att åka skridskor på ladugårdsplanen ? men roligt var det :) så nu kan man åka skridskor där funderar på att gå ut igen :) . sen har jag åkt pulka med mina smååsyskon på Is . Ont i höften, handleden& knäät. Lyckat ? Nääh inte precis. har även ätit julmaten & Fikat :) & nu sitter jag på datan igen en kort stund när pappa & syskonen är i Ladugården . vill verkligen ha en egen data. men jag får en till gymnasiet sen som är näst-nästa år . det är snart & jag vet inte vad jag ska söka in till . men tror jag vet vad jag ska praoa på nu . tror det blir något Café eller nåt. tror att det blir så . om ingen annan ska praoa där . Annars ska jag praaooaa där! :)
Imon blir det nog ingen bra update. får se om det blir någon liten på förmiddagen & någon på eftermiddan & sen en på kvällen . måste ju lägga mig ganska tidigt. typ tio ? får skolan börjar ju på Tisdag ! :O vill inte dit men som alla säger . Träffa kompisarna får man ju . tror att jag ska dra nu asså . ska nog dra & duscha eller om man gör det ikv. Måste fortsätta på Matten -.-'' Hatart. skjuter upp det -----------------> så sjukt mycket pluggar alltid i sista sekunden . så därför blir det ju inte bra... Meeeeeeen ska till Amanda imon ^^ om min kära Lilla mamma. (mamma är kortare ) vill skjussa mig till Amanda . :D :D vi skriver nog något hos Henne. sen drar vi till gympan på kvällen som börjar imon :)

PUSSEN PÅ ER;* :') :'D HAAH !

 Random pic. ?




Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har tjejen! :)

2011-01-09 @ 16:18:59
URL: http://generoso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0