when the sky is the limit.

chenaa :love:
nu ska jag försöka att se på Dear John tror jag . eftersom det inte gick igår. 
får se om jag skriver något mer idag .. men min dag : gick upp kvart i nio ! satte mig & tittade på teven ett tag . sen åt jag frukost . sen duscha & fixa sig . sen blev klockan 20 över tolv så jag gick ner till bussen . satte mig på den & drog in till staden. eller ja . rese. där var Fanny. hon hämtade mig där.. hon & hennes pappa .. sen drog vi till ikano ! sen väntade vi på Amanda :) sen kom hon & vi gick där. fikade & käkade mat. sen drog vi därifrån vid fem. missade precis bussen. (smarta eller hur?) så vi drog ner till stan ... Amanda köpte en tröja & ett linne på Gina. sen drog vi ner till Rese & tog bussen hem , jag satte mig vid teven sen fotade jag lite med ..  nu FILM !
lägger in grejjer på sakerna jag köpte imon :) 
Ha det så bra nu & Godnatt sweeties.



Kommentarer
Postat av: de du

Du var inte så bra på att ta bort bakrunden du.. det ser man. Kanske göra lite finare och sedan lägga upp...

2011-01-06 @ 15:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0