When the stars go bluue .

Cha. Kom nyss från duschen :D :love: fast dä va sjukt kallt ;o men somsagt tränade idag(gymnastik) gick ganska bra . Amanda & jag var lite flummiga bara (a) hähä :) imon följer jag med lilla gumman hem ;* sen drar vi te tonår på kvällen . Något jag inte peppar till är syslöjden gillar inte dä ;o men på onsdag har vi håltimma :D gött ! Dagen idag : engelska - text & wb tyska - läxa & text . Fysik - räknade nåt vet inte vad ? Lunch - korvbuffe ?? So - nutidskryss & papper . Bild : mona lisa (a) musik - papper . Hem , träning :L det va min dag det . Men nu ----> sovaa:):love: godnatt sötnosar <3



Kommentarer
Postat av: Olivia

Den låter är bäst med tyler

2011-01-26 @ 08:31:05
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0