You are the best thing thats ever been mine.

Chaa:love:
vaknade vid nio idag . eller åtta. aja när det nu var. gick in & tittade på teven , somnade . vaknade vid tolv & då skulle vi käka . det blev Hambugare . Pappa är inte hemma ... så det fick bli det . Gott hemmagjorda med. ska tydligen fixa Amandas syrras blogg oxå. så det får jag ta & göra idag , ska även göra min matte som jag har skjutit upp. skolan börjar ju på tisdag & då ska det vara klart . så det blir att göra det . Jag hatar Matte kan jag ju säga . där av mitt betyg G. nej men jag har jätte svårt för det . Även fysik. men jag ska börja plugga mer nu har jag bestämmt så datan & teven får ta & vänta. Jag måste även hitta en prao plats. men nu ska jag hjälpa Matte med hennes blogg . Puss . <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0