You made my day.

nu är jag klar med Matildas blogg. checka den vettja. :)
nu ska jag ta & plugga Matte det lilla jag kan .. alla läxsidor ja . dom står i Kalendern. som jag lagt i bilen .. ( smart ?  jaaa! ) så får göra alla andra 20 sidor. Jag vill verkligen inte tillbax till skolan ...Jag har oxå lyckats förlägga min skåpsnyckel. så den måste jag ju hitta oxå ? right?
ska dra& duscha snart med . eller om jag gör det ikv. asså om ni ska kommentera. kommentera något snällt ist för massa skit, visst jag tål kritik men ändå. coola ni är som inte vågar skriva era namn heller. & nu kör vi på en tillfällig header. sluta klaga. ni är inte coola.. IP-nummrerna syns kan jag ju säga.. men nu har jag gjort en ny header ,. den andra den var bara tillfällig. nu ska jag göra något annat heidoo .



Kommentaaaaaaaar:
Du var inte så bra på att ta bort bakrunden du.. det ser man. Kanske göra lite finare och sedan lägga upp...

sv ; på headern ?? första gången jag tog bort den och den är bara tillfällig. om du ska klaga så
kan du ju lika väl bara vara tyst. . vf kommentera på ett gammalt men inte det senaste.. ?

bild lånad av Matilda !
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0