Det enda du kan göra är att gå .

Godmorgon . Jag är tyvärr vaken såhär dags , jag kunde ligga och sova nu men nej ,, det gick inte :( har nyss käkat frukost (y) för en gång skull ska typ plocka iordning i trädgården och hjälpa pappa med massor . Inga läxor ju ! Awesomeeeee , det blev inte hangaren tyvärr :/ det blev för dyrt och allt :/ men men . Vi får hitta på något annat cheyer ! Somnade straxt efter att jag hade skrivit inlägget ! Fett tröttt ! Det kanske va en anledning varför jag vaknade så tidigt ! Men men . Jag har intr skickat iväg fotona än . Måste göra det seriöst . Panik typ . Känner att jag inte har något att skriva skriver om ingenting just nu :/ måndag börjar praon då ! Blir att gå upp halv sex . Insåg nyss hade det blir sommartid på söndag så om man tar vintertiden så går jag upp halv fem . Min buss går 06:44 tyväärr ! Börjar ju halv åtta så det blir bra , kommer typ va död men ändåååå (yy' ska sluta skriva nu pusss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0