du får mig att skratta du får mig att le , du får mig att inse vad som va fel .

shaa ,
kom nyss hem från skolan .
ska snart käka lite & kanske kolla svenskan ,
sen ska jag träna (: Awesomee .
måste även göra svenskan & på onsdag är det studiedag & då blir det att plugga :(
tråkigt men men ..¨måste ju göras . hade tänkt att va med Emilia på Onsdag men så
blir det inte :/ tråkigt . hon har försökt att va med mig i 2 veckor eller nåt ?
men måste fixa mig nu .. blir hämtad om en timme . jusste Hanna kanske bloggar något mer här ikv ?
vet inte vad den där cheyen har för planer.
lektionerna idag va okej , så va skolan med .
även om dan inte började bra. första jag gjorde va att få lera på brallorna & skorna . sen stank det skit i mitt skåp , fysikprov & glömde hälften av engelskaböckerna hemma . tyskaprovet gick också dåligt . ingen bra dag asså ,, hoppas att det slutar bra iaf.
puss ! ♥

 inga bilder seriöst !!! :o :O :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0