if you see me somewhere...

Min blogg är tråkig.
ville bara påpeka det .
asså jag vill blogga & tycker att det är kul ,
men jag vill ju heller inte känna mig tvingad till det.
men asså det är jätte kul men jag orkar typ inte oh blogga ju :o
nu vill jag göra om min blogg . men jag har ingen "bildredigringssida/program/
så jag byter bara design & gör en tillfällig header.
får se när detta kommer upp. dagen har iaf vatt sisodär. ska snart iväg & handla & ser ut som en
sjuk person ,, sår i ansiktet, tål inte min foundation -.-' sur ? ja..
när jag ändå är i affärn ska jag ta & köpa lite gott naturgodis.
väldigt najjs, förut bakade jag chockladbollar & tog in lite ved.
men nu ska jag snart åka ,
pusss :)



Kommentarer
Postat av: cornelia

Länktävlingen är avslutad, kika in om det blev du :D



http://corneliz.blogg.se/2011/march/battre-sent-an-aldrig.html#comment

2011-03-05 @ 17:07:02
URL: http://corneliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0