Ps. I Love You .

Godmorgon
vatt vaken i 3 timmar ungefär .
vaknade vi 7-8 ,, en timmes sovmorgon iaf.
just nu letar jag efter min plånbok . med mina busskort :@ .
Hittar dom inte jue :o
måste ju ha dom för att annars kommer jag inte in till stan .
och det måste jag ju . eftersom jag har bokat biobiljetter och allt .
internet dampar det med . jag är uppkopplad fast ändå inte ?
så skiten funkar inte . nu ska jag leta efter min plånbok & sen ska jag duscha eller nåt .
puss
bilder funkar inte heller . ny header kommer idag med ..
 as snygg men funkar den ? neeeeeeeeeeeej !



Kommentarer
Postat av: Silvia Dinh

jo, om du typ ändrar

width:

height: :) ;)

2011-03-23 @ 13:29:55
URL: http://silviadiinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0