utan dina andetag ... vore jag inte den jag är idag...♥

Shaaaa..
hemma nu !
va och handlade, va på ngn loppis ? , hämtade mjöl & sen lämnade någon krydda med .
jag ska snart käka lite mat sen blir det engelskaplugg & fysikplugg, renskrivning av svenskan blir det med.
trevligt .. *not*
ska även försöka att gå ut & gå en bit . rensa tankarna lite på allt som har hänt .
får se. men jag måste sätta igång att plugga nu ! får inte sitta imon kvällen innan & bah : nej jag kan inte ett skit . Amandas syrra har köpt en badhairdaymössa. en svart en awesome ! klättringen igår va oxå awesome om jag glömde att skriva det ,
vi hörs mer sen puuuss ! ♥

 
nyår 2010 ;) :love:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0