Glöm aldrig det som fått dig att le.

AWESOME !
sitter här & gör ingenting har fixat iordning bloggen nu iaf.
nu lovar jag att jag inte ska byta blogg . lovar't .
men skolan idag va okej , seg Mariette var det iaf.
so:n var jag ju typ död. hörde väl lite halvt va han sa.
sen va det komplitering på svenska redovisningen med.
jag & Linnea hade missat lite saker .. duktigt .
nu ska jag renskriva svenskan . eftersom vi får prov på svenskan sen .
nu vet ni två av mina lektioner , trevligt. vi hade även Matte, gymnastik & elevensval.
inget speciellt att skriva om dom ?
det är vanliga lektioner. på gymnastiken hade vi Friidrott.
elevensval-handarbete . flumm. stickade snart klar ! (yäääs )
ska göra en fin header te bloggen med .
men ska ju göra svenskan , plugga inför ett Fysikprov .
& svenskaprov. ska käka nu så ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0