sätter på det glada smilet,,,

Shaa ,
ska försöka att ta tag i det här med bloggandet nu.
känner bara att det inte gått sådär jätte braa..
har nyss gjort klar Matten -.- man ska göra diagnosen imon
på mattelektionen -.-
nu ska jag snart äta & sen se på Glee ,
trevligt trevligt.
två hela dagar kvar på denna vecka yess.
sen på fredag drar jag in med 4 pers, te stan .
väldigt najjs,.

Dagen idag :
Biologi : fick tebax proven , fick G .
So: historia,
Svenska : skrev klart Novellen .
Lunch : åt knappt ngt men norrlandsgryta.
Håltimme : drog runt i linghem & så .
Engelska : vikarie & fick läxa & så .
slut.,


somnade efter en timme när jag kom hem ,
duktigt Mariette duktigt.
aajaa, men har iaf gjort klart Matten & imon
blir det att sitta med so:n så den blir klar,
inlämmning på fredag ,
nu ska jag äta ,
cya !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0