im yours until the day i die♥

Chaa .
har hunnit och duscha nu :thumbup:
lyssnar även på min fysik grejjs med alla sidor Awesome !
ska se på Wild child nu . kan även plugga engelskaglosor som vi har tills första lektionen imon
& jag kan bara hälften duktigt. så måste fixa det med . & läsa alla sidor i fysiken :@
hatar fysik .. seriöst finns inget värre & svårare eller joo matte ..
oooh , imon är det ju träning :D awesomeee
just nu sitter jag här alldeless osminkad & blött i håret !
asööt eller inte *hähä*ska snart sova . låååång dag imorn går till 15,25 -.-sen hem käka & sen åka & träna .
nu ska jag gå & lägga mig så godnatt på er ;* ♥

inga bilder det dampar -.-''




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0