Läxor...Läxor .. Läxor :(

Godmorgon .
jag är vaken alldeless för tidigt -.-
har skickat engelskaglosor te emilia . för hon hade glömt böckerna i skolan duktigt (y)
min syrra vill ha datan ,, :o så får egentligen inte sitta och skriva det här idag blir det plugg , plugg, plugg & Solsidan & one tree hill såklart ! Love it .

det jag ska göra är :

√  fysik
√ engelska
√ svenska
√duscha
√städa mitt rum ¨
√ tända upp !

Börjar med att tända upp !
ungefär 11 sidor författare ska sitta i mitt huvve på torsdag .
ungefär 5 sidor fysik + ett häfte + massor med andra anteckningar .
och 30 engelskaglosor + en text .. ¨
ni kanske inte tycker att det är mycket men .. det är ganska mycket ändå ? (a)
tycker jag iallafall . 3 timmars fysikplugg igår . så kan ju sidorna i boken iaf ? (a' Awesome .
nu är det bara resten av grejjorna . ska nog ta lite glass eller nåt sen we will se !
månen va überfin igår kväll . tog lite kort på den ! visar det sen för jag har inte lagt in dem än . jag är inte ens trött & är uppe såhär tidigt , shit ! glöm inte bloggsvar/frågesvars tävlingen 2 anmälda bara ! ;o
puss på er.

 favorit i reprissssiiooss ! :love:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0