a happy ending is the best ♥

hej ,
bara för att jag aldrig skriver "hej" längre ;)
wierd. sitter här & kollar fb & bloggar somvanligt .
ska skicka svenskan till Emilia för hon är sjuk :/
skulle hängt med henne hem idag .Men nej , "jag är sjuk" fick jag ett sms om :/
diss & sjukt tråkigt. & självklart hade hon svenskan i skolan .
men måste skicka svenskan te henne på maail .
så borde skriva den nu ist för att skriva det här .
men lektionerna idag .
mentorstid- läxor & annat bra att veta .
Svenska - "frågestund" om författarna
Gympa- spökboll och hinderbana/styrka .
Lunch - hamburgare.
Syslöjd- sydde
Matte- jobbade.
Tyska- gick igenom provet -.-'


shit vad jag hatar skolan just nu ,,
! sjukt jobbigt . men 2 veckor prao iaf pepp :love :

ska skriva svenskan nu
puss ♥


 går dagens outfit.. ;)



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: händer ikv?:D

2011-03-22 @ 17:39:53
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0