Du är så fin & jag tycker om dig .


©MarietteJohansson

Godmorgon♥
har nyss vatt ute och tagit lite blomkort , eller ja rättare sagt 90 stycken ,
idag blir det att göra bilden och sen åka te bankekind.
Awesome , vaknade vid halv åtta -.-' Jag vill sova länge men går det nej ?
Jag är van att vakna vid sju så därför vaknar jag då med ! -.- väldigt trevligt .
Alla säger ju att världen ska gå under idag ? Hmm... är jag den enda som inte tror på en 87 ¨årig gammal snubbe i Usa? asså Jorden skulle gått under 94 med ? & det där Bigbang då . FOlk begick självmord för att de inte ville va med om det ? Och sen så händer det inte ens ? Så hur stor är chansen att världen går under just idag den 21 MAJ `2011 , på ett ställe där det inte kan bli jordbävning? Eftersom vi ligger på en kontinentplatta och inte mellan två eller nåt ? Bara för en gammal gubbe vill minska folkmängden i världen ? Det dör ett barn varje minut . Det är en snubbe som vill ha uppmärksamhet lixom ? ..
Men nu ska jag va positiv och säga att jag inte har så mycket mer att säga ! :')
hejdå! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0