du gör det inte lätt för dig .

Chenare ,
vatt hemma i cirkus 2 timmar ! (y)
slutar 15,15 idag ! ist för 15,30 helt awesome asså . hemma kvart i fyra ist för fyra , well you see my point !
vädret har inte vatt perfa idag iaf ... snöö i massor , fick dra på min mössa-.-' sen regn , sen sol , sen regn , trevligt eller hur ?? men skolan funkade , biologi första lektionen , förhör , & sen typ snacka hon massor och så . sen so . historia , han snackade seriöst Hela lektionen ! Svenska.jobbade och läste . Lunch ,,, sen hååååååååååltimme , gick och snackade med Emma i en timme eller nåt ? kanske mer jag venneh . men assnajjs iaf(a) sen svenska igen , samma som förut ? sen slutade vi , asnajjs dag iaf , blev inte att åka till Amanda på lördag innan uppvisningen . Tror att Matilda ska sminka mig oså . och ffixa mitt hår ist om hon ville ? får se. snackar nog mer imon eller nåt . tänkte lägga in massor bilder nu , skriver mer sen ..
 monday morning .
sen har vi ju det trevliga haglet ! ↓
  snöö på löven ! inte okej .

 imorse , ja jag va trött .
hade cardigan,linne, "halsduk", leggins .
 alldeles nyss ...
 trevligt att se det där först på morronen -.-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0