Himlen är oskyldigt blå.


hej!
vaknade för en stund sen , jag hade lyckas somna tydligen , skönt o sova iaf .
kom hem vid runt fyra , käkade och somnade vid fem kanske ? ska ta och plugga tyska och
kemi nu !? Hur tråååkigt som helst båda ämnena ,, prov i kemin imon labbprov.
skolan idag va helt okej  antar jag .  Hade ju matte en timme först nytt kapitel fattade inte ett skit typ ? -.-
Sen var det ju svenska, satt och rättade oså typ . So - satt och läste ute och sen snackade . Lunch ... Soppa ! :O
Gympa : "kombi" brännboll. Sen ev-val . tror iaf att det ska börja åska .. inte kul , jag hatar det !  men somsagt jag har inte så mycket mer att skriva !
jag skriver nog något mer ikväll !
pusss♥
MarietteJohaansson♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0