I catch a grenade for you.


bild tagen av mig igår kväll !

Hemma från skolan nu !
Har redan käkat och lite så ,
nu ska jag sätta igång med engelskan som är redovisning på imorgon ,
och svenskan som jag har prov i på torsdag och tyskaläxa har jag med ..
Känns som om att jag inte pallar göra läxorna och plugga inför prov längre ,
bara för att sommarn snart är här !? oh måste komma  igång igen !!
men iaf , vi va i Norrköping idag ju , på Arbetsmuseumet , och visaliceringscentret ,
vi såg en film på en skitcoool skärmgrej! & sen fick vi gå runt där , har även upptäkt idag
att jag hatar gå över vatten asså broar och sånt , hatar't ! men iaf det va kul och så .
Gick runt ett tag innan vi gick till Arbetsmuseumet . Trevligt .
nu ska jag sätta igång med Engelskan & Svenskan
pussss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0