i love you ♥


me and my lovly friend Emma , dock är jag lite längre ;)

Hello ,
har sovit från 6 te 8 ungefär , gött !
mycket tyskaplugg har det inte blivit iallafall.
Får ta och göra det nu och sen chilla lite .
Vet inte om jag har någon mer läxa tror inte det och hoppas inte det .
orkar inte plugga mer ,
imon blir det stan efter skolan med mamma och syskonen , fixa skor och lite sånt,
ska även träffa sötnosen! Awesome , sen hem och börja måla på bilden ,
trevlig dag ! Hoppas jag , Lördag , måla bilderna . Söndag : Bilden och konsert med familjen sen
det va någon körgrejjs i Emaus  tror jag..
Nu ska jag gå och plugga på mina 10 glosor eller nåt & kanske göra ett antal situps/armhävningar
eller nåt får se ! (y)
Pussssssssssssss♥

du känner mig så grymt bra , du är den jag kan snacka med
natt som dag , är såå glad att jag har dig , hur många gånger
jag än har gjort dig ledsen och sårad , du står ändå kvar .
Tack för det , du gör mina dagar bby ! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0