kärlek till det svenska vädret !

måste bara få kommentera det här . Det snöar i maj , hur bra känns det lixom ? 
det har snöat,regnat,haglat & minusgrader, hatar vädret det är maj , vår/sommarmånad lixom ? 


hej allihoppa .
har nyss sett på cougar town eller ja , början iaf ? sen halvsov jag , ska ta och gå och lägga mig nu så jag inte somnar i skolan imorn , orkar inte , har iaf gjort biologin och och engelskan ,, neeej ! inte den, får göra den på håltimmen , skaffade iaf en ny nyckel idag & blev klar med tröjjan i syslöjden ! hittade inga troll , eller ah vi letade inte efter några om man säger så :p , vädret va dåligt jue ! skitsamma , sen drog vi te Uk , trevligt det med fika och allt , Matilda hänkade oxå . sen skjussade vi hem henne , skolan funkade faktiskt , innegympa med för vädret , något positivt iaf , heeh ,
nu ska jag faktiskt ta och gå och lägga mig , ha det bra :) 

godnatt snyggingar  ;) 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0