mina tårar blir till blod.

valborg spenderades med världensbästatjejer. dock regnade det så vi åkte hem . Amanda och jag satte på legandy blonde(stavning) och sen somnade vi vid elva eller nåt kanske , jag vet inte , vi vaknade vid åtta,nio igen och vi dampade lite på hennes katter eller jag xd. vi åt frukost sen och sen såg vi på tvåan av legandy blonde. sen satte vi oss vid datan lite och sen käkade vi mat grillat,ris & bearniessås. grymt gott . sen gick vi och spela xbox lite och sen ut en stund typ . sen skjussade dom hem mig , sen dess har jag gjort musik,tyska & engelskan svenskan får va tills imon , nu ska jag sova , och så . skola imon igen , trevligt , fysik oxå . och tyska fuck glosor kan dom inte heeh ,, musiik redovisning med kanske ,,, aja , får se kan det iaf nt , ska sova nu
Godnatt ♥
MarietteJohansson!
 tagen av mig : Bankekindssjön igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0