so bye,bye love.

hemma nu sen ett tag !
va och handlade med mamma eller kom när hon hade handlat klart.
min konfirmationsklänning/skolavslutningsklänning hade kommit oxå och mina joggingskor!
btw.. det är fredag den 13de idag , det förvånar mig inte om allt har gått fel på Kemilabbprovet,
för det kändes verkligen som om det inte gick så jätte bra! Har även namnsdag idag det är ju Linnea.
hade iaf so första lektionen , läste och jobbade .. sen matte, genomgång och sen jobba i boken typ ,
tyska, läxförhööör ett låååååångt som tog heeeeeeeeeela lektionen ! (y) Lunch-pastagratäng..
Kemi- labbprov gick sisodär , hoppas på G eller mer ? :L min fototidning kom även idag ! Ska ta och ladda ner ps Cs5 imon och ta nya bilder för att göra en ny header. och ska även sätta in en ny design oxå .
såå nu ska jag chiilla och göra konfauppgiftgrejjen !
pusss♥
snyggt med gympaskorna oxå eller hur ??

 söööt och heeelt osminkad med min syster igår ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0