to make it ok, i miss you.



syréner.
en annan lustig blomma
och maskros .

har somsagt vatt ute och knäppt lite blommkort .
pluggningen går sisodär . Det händer mycket annat istället tyvärr .
men nu ska jag sätta mig och plugga i 2 timmar ! och ska kunna det flytande
innan grey's hm... kommer jag lyckas ? well, no ! Hoppas på ett G iaf ! ^^
hahah biologin idag då ? fick 5/20 rätt på förhöret som vi gjorde förra veckan .
Lyckat eller hur ? Haha failat.
Hade
biologi , svenska,so,lunch,möte,håltimme, engelska om alla ville veta vilka lektioner
jag hade . Gick sisodär typ eller nåt ? Jag venneh 15 dagar tills jag drar till Norge ! :D
HAPPY YES ! och cirkus 16 normala skoldagar kvar ! Awesome , nu ska jag gå och plugga
pussssssssss♥




Kommentarer
Postat av: Olivia

Nice bilder!

2011-05-18 @ 22:25:48
Postat av: Olivia

Nice bilder!

2011-05-18 @ 22:25:52
URL: http://sammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0