Run to the hills.

Chenare ,
har vatt hemma i cirkus en timme !
har käkat rabarber paj oså , sitter och läser en tidning typ .
ska snart åka till min brorsas skola dem har någon medeltida grejjs där .
skulle va snäll oh fota lite oså .. snällt?(a) ..
ska iaf te Liseberg i sommar med tjejerna tror jag ? Och sen tälta med Josse och massor :D
sommarn kommer iaf bli bäst . nu ska jag ta och käka något innan vi åker och fixa kameran,
ta en huvudvärkstablett & ta på foundation . men skolan idag då . Vi började med att ha
biologi med Örjan gympalärarn sen kom Birgitta igen , sen hade vi so . vi fick itta ute Gött !
Svenska , jobbade i boken blev klar ! Lunch ... no comments... Håltimme - först möte , dukningsgruppen.
Sen drog jag , Emma & Lovisa T till gungan och hängde där ett tag, halvsov på massa stenar :p fråga nt hahah !
sen hade vi engelska, satt i datasalen hela tiden ...
sen hem oså . fick en mascara igår på posten heeeeeeeeeelt oväntat , hade tydligen vatt med och fyllt i en enkät . duktigt ! ngn sån där False Lash Mascara 4D . eller nåt . ska iaf fixa lite nu
pussssssss♥
 mascaran !
 hos Amanda Valborg ! :L lite onormal måste man va  ?? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0