Det enda jag är mig själv .


foto taget av http://justmylifeinphotos.blogg.se/ Amanda.♥

Guten tag ,
bara för att köra på lite olikt .
Det är alltid trevligt eller hur ?
Sa till mig själv att jag skulle plugga svenska & engelska idag ,
har det hänt nej ? Jag har en redovisning på onsdag och har knappt hälften av infon
duktigt Mariette duktigt ! Får råplugga sönder imon & svenskaprov på torsdag med !
Brukade plugga massor nyss och nu bah : skiter jag i det tills kvällen innan typ . Ska kunna
engelskan utantill imon hmm.. lycka till lixom ! Plus att man ska snacka i 2 min med .
Aja , skitsamma får fixa det nu ! Har en timme innan jag ska gå och lägga mig typ .
Så jag hinner ju göra lite , bra !
Ska även ta göra ett tidsinställt inlägg som kommer upp imon ,
hinner nog inte blogga imonbitti ska duscha och så med ,
Skriver ett kort inlägg till sen ! :D
ny header btw !
pusss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0