find out whats possible if you never give up




ibland önskar jag att jag kunde försvinna och komma tebax efter ett tag,
ibland önskar jag att jag var osynlig , att jag inte skulle synas .
Bara va en skugga som vandrar och kommer och går när jag  har lust .

Hola Amigos !
är äntligen klar med Engelskan ,
ska bara fixa några bilder och be Jenny fixa dem på overhead.
stödord och allt är oxå fixat , duktigt , nu ska jag kolla på svenskan oxå .
även köra igenom engelskan ett par gånger till så att jag kan det hela utantill typ .
Ska även se Cougar town , men har missat halva Desprate housewievs,
Så jag pallar inte se det nu, käkade även jordgubbar och mjölk förut grymt gott om något !
blir ett kort inlägg till sen , för nu ska jag gå pusss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0