justin bieber - pray .

redig skitdag idag ,, vill gärna spola tebax ett antal timmar ,,,
Jag gillar inte Justinbieber så jätte mycket , men hans låt pray är ju jätte bra ! :L diggarn!

orkar verkligen inte. Skåpsnyckeln kastade jag bakom skåpen -.- asså inte med flit dårrå. ofc.
sista träningen innan uppvisningen ikväll . Har en liten känsla att det kommer gå sisodär .. orkar nt .
vaknade med ett negativt sms känns ju jätte trevligt eller hur , negativa dagen idag ,
ska iaf åka om en timme ska käka & lite så . byta te gympakläderna oxå . imon åker jag & Matilda tydligen hem te Johan haah ! vi ska leta stentroll :p? eller nåt , sen drar jag te tonår vid sex. ingen bloggning förns på kvällen eller ? eller tidsinställt inlägg , we will see.
heh , ska käka något nu
' puss ♥
Jag har världens finaste vän , jag lovar ! det finns ingen annan som är lika bra .
babe, du är som en syster för mig , du är bäst , träningarna & dagarna blir bäst med dig .
älskar dig Gumman ♥ hade en grym helg med dig tjejen , du kan alltid snacka med mig om det hänt något ! Bästavän , i will be there for you . lite skillnad eller hur ? lördags,höstas & i sommras . 10 år har jag känt dig ! Awesome ♥
 


så såg jag ut i lördags och i söndags , iaf outfiten .
Tröja-bikbok 299
Linne - H&M 49,50
leggins : H&M 79 ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0