För dig ska jag göra det tusen gånger om

hejsan !
bara för att det va sååå länge sen man skrev det .
har nyss duschat & ska ta och plocka i ordning sminket oså som jag ska ha med till Emma & Matilda .
för dom ska fixa mitt hår & sminka mig till en "våldnad!" peppar tills uppvisningen  :D askul ju ! :D
dock har dagen inte börjat bra , och gårdagen slutade inte heller så jätte bra tyvärr . inget jag tar här på bloggen ,,, ska prata med en & några till. ska försöka att sätta in en ny design med . nu när internet vill funka lixom ! får se när det blir . för just nu orkar jag inte , depphumör eller nåt ...
ska fixa massor nu , sen drar jag om en timme , hörs ikväll
pusss
 igår morse.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0