what did i do wrong .

chenare girls and boys .
bloggade inte igår kväll tyvärr internet dampar på den andra datan , där av att jag inte bloggat förut idag heller .
det är seriöst cepe . har sovit en stund med , gött . Har nt orkat plugga heller . Kemi & Matteprov , yeees ! dom roligaste ämnena eller hur ? .. eller inte ,, Sen något svenskaprov längre fram---> hähä . Skolan har vatt både bra & dålig kan man ju säga . lektionerna :
en timmes matte ,, funkade fattar det ganska bra nu (a)?
Engelska ist för svenska .. en japan? snackade om japan trevligt !
so - jobbade och snackade like always .
Lunch- soppa .
Gympa -körde fotboll & frisbee brännboll .
Ev-val- knöt vänskapsarmband ! :')
fick sedan skjuuss hem av pappa så kom hem fem minuter tidigare. Tog en macka , satte mig och tittade på teven . Sen tror jag att jag somnade en stund , det har inte hänt så jätte mycket idag , har inte orkat göra något heller . Imon är det bokens dag ,, går till halv tre ! :( . sen drar jag in till stan och skaffar teatersmink och en svart t-shirt . kanske träffa någon med ? :L
nu ska jag ta och gå och göra något annat kul .. :'D
inga bilder tyvärr !
pusssssssssss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0